понеділок, 17 листопада 2008 р.

Використання комп’ютерних технологій у навчальному проекті – проблеми та шляхи їх вирішення?

Шановні вчителі! Поділіться думкою, які проблеми у Вас виникають під час використання комп'ютерних технологій у навчальному проекті? Які шляхи їх вирішення Ви можете запропонувати?

9 коментарів:

Артем Валентинович сказав...

На мій погляд проблем так-такових немає, є небажання використовувати щось нове, так як потрібно витрачати час на додаткове навчання.

Tanya сказав...

Перевантаження вчителя, особливо вчителя інформатики. Наявність одного класу інформатики у школі. Відсутність сучасної техніки та Інтернета у більшості вчителів, обмежений доступ до Інтернету для вчителів у школах. ТОЩО ...
Шляхи: зацікавити адміністрацію у забезпеченні всього переліченого, хоч би у класі інформатики. Без цього вчителі як без рук. Хоч 24 години посвятить школі!
Кобзарєва Тетяна

Анонім сказав...

Проблеми: перевантаження комп'ютерних класів, перенасиченість класів учнями (дуже важко провести урок і приділити увагу кожному учневі, якщо учнів 30 і більше, особливо, якщо це учні 5-6 класів, де не всі учні мають навіть первинні навики користування комп'ютерною технікою). Маю на увазі не уроки інформатики, а просто уроки з комп'ютерною підтримкою.
Мордик Віта, колегіум "Лідер"

Анонім сказав...

Перевантаженість класів учнями,залучати учнів 5-6 х класів до уроків з комп'ютерною підтримкою, більше факультативних, додаткових занять.
Артюх світлана
колегіум "Лідер"

Анонім сказав...

Проблеми під час проведення уроків з комп'ютерною підтримкою :
велика кількість дітей
потреба в допомозі лаборанта
А взагалі такі уроки потрібні: це використання нового, сприяння покращенню викладання матеріала,збільшення обсягу вивченого, підвищення інтересу до предмету.

Білай С.М,
колегіум "Лідер"

Оксана сказав...

Основна проблема – це технічне забезпечення. Велике завантаження комп’ютерних класів. Не бажання деяких вчителів використовувати у своєї роботі інформаційні технології.
Шляхи вирішення – забезпечення технічними засобами кабінетів. Залучення вчителів до розробки та впровадженні різних програмних засобів навчання.
Гуменна Оксана

Анонім сказав...

Питання забезпечення технікою так гостро як раніше не стоїть. Але часто вчитель інформатики стає консультантом для всіх бажаючих працювати з ІКТ.Нажаль допомоготи всім немає можливості і часу. Тому думаю було б доречно в великих школах ввести посаду завуча з ІКТ. Ще б хотілося технічної підтримки з боку досвідченого системного адміністратора.
Продан О. колегіум "Лідер"

Tanya сказав...

Проблем багато. Хоч би:
1. Мати обладнання +підручники згідно програмним вимогам.
2. Не мішати працювати, вимогаючи необсяжне+звіти, звіти, звіти ...
Випускник Intel 2008 року Білая Тетяна ЗНЗ № 1

Бодня Ірина Василівна сказав...

Проблем при використанні комп'ютерних технологій багато:
1. малодосвідчені вчителі, котрі потребують значної підтримки з боку вчителя інформатики чи лаборанта;
2. викладання інформатики починається лише у 10 класі, тому існує проблема малої інформаційної компетенції учнів
3. неможливість ввести факультативи у всіх класів початкової та середньої ланки
4. перенасиченість програмованого матеріалу з майже всіх предметів, як кажуть вчителі - ніколи гратися.
5. Велике навантаження комп'ютерних класів, навіть якщо їх два або три в школі, то отримати доступ можна не завжди.
6. Низька якість інтернету або майже повна відсутність у сільських школах, що обмежує доступ до інформаційних ресурсів.
7. Змінити стереотип вчителя буває досить важко, хоча діти з задоволенням працюють у проектах.

Як шляхи вирішення можу запропонувати введення посади заступника з ІКТ для надання методичної допомоги вчителям, тому що лаборант, на жаль, не може надати компетентну допомогу в питанні планування уроку, використання різних комп'ютерних технологій у проекті. Вчителів потрібно стимулювати до активного впровадження ІКТ у навчально-виховний процес і не на рівні атестації внутрішніми документами райво, а на рівні держави. Можливо, введення доплати за використання ІКТ в залежності від рівня кваліфікації (інформаційної компетенції). Підвищення рівня інформаційної культури учнів у середній та старшій ланці можна здійснити завдяки гуркам "Інтершкола".