понеділок, 17 листопада 2008 р.

Які критерії оцінювання досягнень учнів ви би хотіли добавити? Чому?

Під час тренінгу Ви розробляли критерії оцінювання досягнень учнів під час роботи у проекті. Які критерії Ви б хотіли добавити? Поясніть чому.

8 коментарів:

Артем Валентинович сказав...

Хотелось бы такие критерии оценивания, которые давали бы возможность оценивать не только знания учеников, но и их отношение к учебе (старание, активность и т.п.).

Tanya сказав...

Добросовестность, настойчивость, упёртость в повторении попыток, не бояться насмешек, что "ты выделяешься, выпендриваешься", готовность поделиться достигнутым. И при этом не останавливается на достигнутом, не зазнаётся и не пренебрегает теми, кто ещё не достиг такого совершенства ...
Кобзарева Татьяна

Анонім сказав...

Критерии оценивания должны также оценивать умение учащихся работать в группе: умение распределить обязанности, корректно общаться, принимать разумные решения с учетом мнения всех членов группы.
Мордык Вита, колегиум "Лидер"

Анонім сказав...

Я б хотіла запропонувати вчителям оцінювати вміння дітей: коли вони висловлюють власні думки,коли приймають рішення і як вони його обгрунтовують, як вміють працювати у команді
Білай С. М.
колегіум " Лідер"

Анонім сказав...

Оцінювати учнів можливо було б не тільки за їх роботу вцілому , а і за оригінальність ідеї та мислення, а також швидкість, яскравість виконання даного завдання. За уміння вислухати вчителя і прийняти вірне рішення.
Артюх Світлана.
Колегіум "Лідер".

Бодня Ірина Василівна сказав...

Оцінювати - це найскладніше. Хотілося ще б додати, що важливим є і самооцінювання діяльності учнів під час роботи у проекті, бо треба учнів навчати критично ставитися до себе, до своєї діяльності, оцінювати власну працю,напрацювання та надбання.

Бодня І.В., вчитель колегіуму "Лідер"

Оксана сказав...

Оцінювання – це дуже складна річ. Треба додати до критеріїв – наполегливість в навчанні та бажання вчитись.
Гуменна Оксана

Анонім сказав...

Думаю, що добре б було використовувати елементи рейтингової системи. Кожен учень повинен накопичувати певну кількість балів за тему, а потім перевести ці бали в 12 систему.
Але як бути коли є старання і намагання але не має значних успіхів через об'єктивні причини?
Продан Олена, колегіум "Лідер"