Хотелось бы такие критерии оценивания, которые давали бы возможность оценивать не только знания учеников, но и их отношение к учебе (старание, активность и т.п.).
Добросовестность, настойчивость, упёртость в повторении попыток, не бояться насмешек, что "ты выделяешься, выпендриваешься", готовность поделиться достигнутым. И при этом не останавливается на достигнутом, не зазнаётся и не пренебрегает теми, кто ещё не достиг такого совершенства ... Кобзарева Татьяна
Критерии оценивания должны также оценивать умение учащихся работать в группе: умение распределить обязанности, корректно общаться, принимать разумные решения с учетом мнения всех членов группы. Мордык Вита, колегиум "Лидер"
Я б хотіла запропонувати вчителям оцінювати вміння дітей: коли вони висловлюють власні думки,коли приймають рішення і як вони його обгрунтовують, як вміють працювати у команді Білай С. М. колегіум " Лідер"
Оцінювати учнів можливо було б не тільки за їх роботу вцілому , а і за оригінальність ідеї та мислення, а також швидкість, яскравість виконання даного завдання. За уміння вислухати вчителя і прийняти вірне рішення. Артюх Світлана. Колегіум "Лідер".
Оцінювати - це найскладніше. Хотілося ще б додати, що важливим є і самооцінювання діяльності учнів під час роботи у проекті, бо треба учнів навчати критично ставитися до себе, до своєї діяльності, оцінювати власну працю,напрацювання та надбання.
Думаю, що добре б було використовувати елементи рейтингової системи. Кожен учень повинен накопичувати певну кількість балів за тему, а потім перевести ці бали в 12 систему. Але як бути коли є старання і намагання але не має значних успіхів через об'єктивні причини? Продан Олена, колегіум "Лідер"
8 коментарів:
Хотелось бы такие критерии оценивания, которые давали бы возможность оценивать не только знания учеников, но и их отношение к учебе (старание, активность и т.п.).
Добросовестность, настойчивость, упёртость в повторении попыток, не бояться насмешек, что "ты выделяешься, выпендриваешься", готовность поделиться достигнутым. И при этом не останавливается на достигнутом, не зазнаётся и не пренебрегает теми, кто ещё не достиг такого совершенства ...
Кобзарева Татьяна
Критерии оценивания должны также оценивать умение учащихся работать в группе: умение распределить обязанности, корректно общаться, принимать разумные решения с учетом мнения всех членов группы.
Мордык Вита, колегиум "Лидер"
Я б хотіла запропонувати вчителям оцінювати вміння дітей: коли вони висловлюють власні думки,коли приймають рішення і як вони його обгрунтовують, як вміють працювати у команді
Білай С. М.
колегіум " Лідер"
Оцінювати учнів можливо було б не тільки за їх роботу вцілому , а і за оригінальність ідеї та мислення, а також швидкість, яскравість виконання даного завдання. За уміння вислухати вчителя і прийняти вірне рішення.
Артюх Світлана.
Колегіум "Лідер".
Оцінювати - це найскладніше. Хотілося ще б додати, що важливим є і самооцінювання діяльності учнів під час роботи у проекті, бо треба учнів навчати критично ставитися до себе, до своєї діяльності, оцінювати власну працю,напрацювання та надбання.
Бодня І.В., вчитель колегіуму "Лідер"
Оцінювання – це дуже складна річ. Треба додати до критеріїв – наполегливість в навчанні та бажання вчитись.
Гуменна Оксана
Думаю, що добре б було використовувати елементи рейтингової системи. Кожен учень повинен накопичувати певну кількість балів за тему, а потім перевести ці бали в 12 систему.
Але як бути коли є старання і намагання але не має значних успіхів через об'єктивні причини?
Продан Олена, колегіум "Лідер"
Дописати коментар